Back to Top

Rycerz

m

Niczym mur nie do przejścia

Rycerze znani z niezwykle honorowego postępowania, zawsze starają się chronić potrzebujących. Ci wspaniali bohaterowie to niezwykle wytrzymała tarcza dla cierpiących, oraz ostrze które nigdy nie spoczywa i zawsze jest w pogotowiu aby wymierzyć sprawiedliwość. Ich obronny charakter, niezależny od ras, języków lub narodów, uczynił z nich bardzo popularną klasę w Donncaster, czyli stolicy różnorodności. Nie myślcie jednak że rycerze potrafią się tylko bronić, bowiem tarcza której używają do ochrony może być również wykorzystana do ataku!

Rycerz – styl gry

Rycerze są stworzeni do odpierania ataków oraz polowań zespołowych. Jest to profesja o najwyższej obronie zarówno fizycznej jak i magicznej, co czyni ją jedną z najbezpieczniejszych klas do gry. Wraz z rosnącym poziomem doświadczenia są w stanie nauczyć się umiejętności ogłuszania wrogów, umożliwiając skuteczny atak towarzyszy broni. Rycerze absorbują obrażenia oraz przyciągają uwagę wrogów niczym mur nie do przejścia!

Health (HP) 0
Mana (MP) 0
Damage (DMG) 0
Rycerz

Cechy

m

Zalety:

  • Duża ilość punktów życia i pancerza pozwalających na dłuższą żywotność niż inne profesje
  • Jedyna postać, która może trenować obronę (shielding)
  • Przez pancerz dobrze radzi sobie w mniejszych przestrzeniach
  • Dobra postać do walki w pojedynkę
  • Bardzo łatwy trening umiejętności, szczególnie na wyższym poziomie przy użyciu potworów
  • Dużo umiejętności defensywnych
  • Często poszukiwana postać na polowania i questy przez swoją
  • umiejętność do blokowania obrażeń

Wady:

  • Poluje najwolniej ze wszystkich profesji
  • Zadaje najmniejsze obrażenia w walce PvE oraz PvP
  • Na niskim poziomie ma do wyboru bardzo mało umiejętności
  • Ma trudności w walce z potworami oraz przeciwnikami atakującymi na dystans

Umiejętności

m

WyglądNazwa (poziom)Wymagany poziom postaci Wymagane punkty umiejętnościKosztCzas odnowienia Opis
First Aid
First Aid211 Band Aid2 sekundyZużywa 1 Band Aid lecząc od 60 do 110 HP
Precise cut
Precise Cut (I)316 MP8 sekundPrecyzyjny atak mieczem zadający obrażenia
Poison Cure
Poison Cure414 MP30 sekundLeczy zatrucie oraz zapewnia ochronę przed tym efektem na 2 sekundy
Recovery
Recovery (I)5110 MP60 sekundPrzyspiesza przywracanie punktów zdrowia
Unbeatable Armor
Unbeatable Armor (I)8230 MP20 sekundZwiększa obronę fizyczną o 10% oraz magiczną obronę o 25%. Dodatkowo gracz zyskuje 1 punkt obrony fizycznej oraz 1 punkt obrony magicznej za każde 2 poziomy (maksymalnie 25 punktów).
Stab
Stab (I)824 MP3 sekundyDźgnięcie zadające niewielkie obrażenia
Piercing Strike
Piercing Strike (I)12310 MP14 sekundWyprowadza atak przebijający pancerz wroga oraz powodujący krwawienie
Speed Increase
Speed Increase13340 MP30 sekundZwiększa prędkość poruszania się o 20% na 100 sekund
Piercing Strike
Cure of Paralysis 15130 MP4 sekundyUsuwa paraliż oraz zapewnia ochronę przed tym efektem na 2 sekundy
Piercing Strike
To Tease 15312 MP4 sekundyŚciąga na siebie uwagę potwora
Iron Body
Iron Body (I)18420 MP60 sekundZmniejsza o 10% przyjmowane obrażenia fizyczne
Wind Cut
Wind Cut (I)24420 MP15 sekundZadaje obrażenia w prostej linii do 4 kratek od postaci
Defending Spirit
Defending Spirit (I)26 330 MP240 sekundZwiększa szansę na obronę ataku o 10%
Horizontal Cut
Horizontal Cut (I)28416 MP14 sekundZadaje obrażenia w obszarze 1x3 kratek przed postacią
Martyr
Martyr (I)28525 MP20 sekundZwiększa obronę fizyczną postaci i sojuszników o 15%
Crushing Shield
Crushing Shield (I)28420 MP12 sekundSilny atak mający 50% szans na ogłuszenie
Intense Provocation
Intense Provocation30420 MP10 sekundŚciąga na siebie uwagę wszystkich potworów w zasięgu 7x7 kratek
Leech Blade
Leech Blade (I)32525 MP80 sekundPrzywraca 18% zadanych obrażeń w formie punktów życia
Unbeatable Armor
Unbeatable Armor (II)33645 MP20 sekundZwiększa obronę fizyczną o 15% oraz magiczną obronę o 35%. Dodatkowo gracz zyskuje 1 punkt obrony fizycznej oraz 1 punkt obrony magicznej za każde 2 poziomy (maksymalnie 50 punktów)
Boomerang
Boomerang (I)35524 MP14 sekundRzuca mieczem w obrębie 3 kratek zadając obrażenia wybranemu wrogowi
Recovery
Recovery (II)37515 MP60 sekundPrzyspiesza przywracanie punktów zdrowia
Piercing Strike
Piercing Strike (II)37615 MP14 sekundWyprowadza atak przebijający pancerz wroga oraz powodujący krwawienie
Precise cut
Precise cut (II)38510 MP8 sekundPrecyzyjny atak mieczem zadający obrażenia
Invocation of Swords
Invocation of Swords (I)3850 MP1 sekundaPrzywołuje miecze zadające obrażenia wokół postaci
Hostile Blade
Hostile Blade (I)40535 MP15 sekundRzuca do 4 kratek ostrzem w przeciwnika i przyciąga go do siebie
Stab
Stab (II)4357 MP3 sekundyDźgnięcie zadające niewielkie obrażenia
Iron Body
Iron Body (II)43630 MP58 sekundZmniejsza o 15% przyjmowane obrażenia fizyczne
Target Protection
Target Protection47540 MP15 sekundOchrania sojusznika przez przyjmowanie 30% zadawanych mu obrażeń
Wind Cut
Wind Cut (II)49630 MP15 sekundZadaje obrażenia w prostej linii do 4 kratek od postaci
Cursed magic protection
Cursed magic protection 52530 MP20 sekundZwiększa obronę magiczną o 120 punktów jednocześnie zmniejszając obronę fizyczną o 120 punktów, dodatkowo gracz otrzymuje 1 punkt obrony magicznej na każde 2 poziomy postaci (maksymalnie do 75 punktów)
Crushing Shield
Crushing Shield (II)53630 MP12 sekundSilny atak mający 70% szans na ogłuszenie
Horizontal Cut
Horizontal Cut (II)54624 MP14 sekundZadaje obrażenia w obszarze 1x3 kratek przed postacią
Leech Blade
Leech Blade (II)57632 MP80 sekundPrzywraca 24% zadanych obrażeń w formie punktów życia
Unbeatable Armor
Unbeatable Armor (III)58867 MP20 sekundZwiększa obronę fizyczną o 20% oraz magiczną obronę o 40%. Dodatkowo gracz zyskuje 1 punkt obrony fizycznej oraz 1 punkt obrony magicznej za każde 2 poziomy (maksymalnie 75 punktów)
Boomerang
Boomerang (II)60636 MP14 sekundRzuca mieczem w obrębie 3 kratek zadając obrażenia wybranemu wrogowi
Defending Spirit
Defending Spirit (II)61545 MP240 sekundZwiększa szansę na obronę ataku o 15%
Piercing Strike
Piercing Strike (III)62822 MP14 sekundWyprowadza atak przebijający pancerz wroga oraz powodujący krwawienie
Invocation of Swords
Invocation of Swords (II)62601 sekundaPrzywołuje miecze zadające obrażenia wokół postaci
Martyr
Martyr (II)63735 MP20 sekundZwiększa obronę fizyczną postaci i sojuszników o 22%
Rain of Swords
Rain of Swords (I)65545 MP18 sekundDeszcz spadających mieczy, atakujący wrogów wokół postaci
Iron Body
Iron Body (III)68845 MP55 sekundZmniejsza o 20% przyjmowane obrażenia fizyczne
Intense Provocation
Refraction72550 MP20 sekundTworzy barierę ochronną postaci, dając 10% szans na odbicie obrażeń magicznych w stronę wroga
Wind Cut
Wind Cut (III)74845 MP15 sekundZadaje obrażenia w prostej linii do 4 kratek od postaci
Horizontal Cut
Horizontal Cut (III)75836 MP14 sekundZadaje obrażenia w obszarze 1x3 kratek przed postacią
Hostile Blade
Hostile Blade (I)75752 MP15 sekundRzuca do 4 kratek ostrzem w przeciwnika i przyciąga go do siebie
Crushing Shield
Crushing Shield (III)78845 MP12 sekundSilny atak mający 80% szans na ogłuszenie
Leech Blade
Leech Blade (III)82849 MP80 sekundPrzywraca 32% zadanych obrażeń w formie punktów życia
Invocation of Swords
Invocation of Swords (III)84801 sekundaPrzywołuje miecze zadające obrażenia wokół postaci
Rain of Swords
Rain of Swords (II)85767 MP18 sekundDeszcz spadających mieczy, atakujący wrogów wokół postaci
Boomerang
Boomerang (III)85850 MP14 sekundRzuca mieczem w obrębie 3 kratek zadając obrażenia wybranemu wrogowi
Rain of Swords
Rain of Swords (III)1109100 MP18 sekundDeszcz spadających mieczy, atakujący wrogów wokół postaci